ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام| امروز جمعه 18 مهر ۹۹-راهبرد معاصر

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام| امروز جمعه 18 مهر ۹۹

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات این هفته منتهی به جمعه 18 مهر ماه اعلام شد. بر این اساس قیمت سهام عدالت 500 هزار تومانی به بیش از 14 میلیون رسید.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 09
کد خبر: ۶۲۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر ارزش سهام عدالت در پایان معاملات این هفته و در روز جمعه 18 مهر ماه اعلام شده و بر این اساس ارزش سهام عدالت 500 هزار تومانی به 14 میلیون و 100 هزار تومان رسید. که قیمت 30 درصد قابل فروش آن 4 میلیون و 200 و قیمت 60 درصد قابل فروش آن 8 میلیون و 400 هزار تومان است.

همچنین ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به 28 میلیون تومان رسید که ارزش 30 درصد قابل فروش آن 8 میلیون و 400 و همچنین ارزش 60 درصد سهام قابل فروش آن 16 میلیون و 800 هزار تومان است .

 

ارزش سهام عدالت

 

واریزی‌های جدید سهام عدالت آغاز شد

براساس اظهارات برخی از مخاطبان روند فروش سهام عدالت که طی حدود دو ماه گذشته کندتر از قبل شده بود در این هفته از سرگرفته شده و برخی از کارگزاری‌ها در حال واریز مبالغی از پول فروش سهام مشتریان خود کرده است.

 

 

 

ارزش سهام عدالت ۵۲۳ هزار تومانی نیز در این هفته به کمترین حد خود طی دو ماه اخیر یعنی ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده که برای این هفته پیش‌بینی می‌شد این سهام برای حقوقی‌ها جذاب باشد و به دنبال خرید آن باشند.

 

قیمت روز سهام عدالت

 

اظهارات برخی از مخاطبان نیز از واریزی‌های جدید سهام عدالت در این هفته حکایت دارد.

 

چرا هنوز پول سهام عدالت خرد واریز می‌شود؟

 

واریز پول سهام عدالت اگر بزرگترین مشکل سهامداران در فروش سهامشان نباشد قطعا یکی از مهم‌ترین مشکلات است.

 

شاید بتوان گفت فرایند فروش سهام عدالت با شعار کمک به معیشت خانوارها آغاز شد، اما به نظر می‌رسد که تاخیر در واریز پول فروش آن و واریز خرد مبالغ، نتوانسته کمک چندانی به رفع گرفتاری فروشندگان سهام عدالت کند.

 

حالا فروشندگان سهام عدالت گزارش می‌دهند واریز پول سهام عدالت حتی در حد سه هزار تومان نیز انجام شده و برخی از سهامداران با گفتن اینکه ناهماهنگی و شلختگی در فروش سهام عدالت را توهین به خود می‌دانند، از حساب کردن روی سهام عدالت ابراز پشیمانی می‌کنند.

قیمت سهام عدالت

این روزها نیز پس از گذشت وقفه‌ای که برای فروش سهام عدالت افتاد، اظهارات سهامداران حاکی از این است که برخی از کارگزاری‌ها اقدام به فروش و واریز پول سهام کرده‌اند اما همچنان مشکل واریزی خرد وجود دارد، بیشترین واریزی نیز رقم‌های کمتر از 20 هزار تومان است.

 

«به خدا اگر احتیاج نداشتنم نمیفروختیم حالا بعد چند ماه دوازده هزار تومان واریز میکنید»

 

«بانک سپه بعد دو ماه ۸ هزار تومن به حسابم ریخت موندم با این پول کجا سرمایه گذاری کنم فقط»

 

«اره مفید ساعت 2بامداد توی پنل زد 12هزار تومن و 5صبح واریز کرد»

 

«والا مفید واسه منم ۱۲ هزارتومن زده دیروز.. این اسمش واریزیه؟ نیم دلار هم نمیشه ها»

 

«سامانه ی سعدی هر ۲ هفته ۳ هزار تومن .بعضی وقتاهم ۶ هزار تومن واریزی داشته»

 

«امروز برای من ۷تومن واریزی داشت»

 

درحالی واریزی‌های خرد ادامه دارد که قرار بود حذف شود، در پایان مرداد ماه در جلسه کانون کارگزاران بورس تصمیم بر این شد که پول سهام عدالت به صورت یکجا یا در مبالغ بالا برای مشتری‌ها واریز شود.

 

همچنین قرار بود شرکت سپرده‌گذاری مرکزی زیرساخت‌های فنی این کار را آماده کند، اما پس از گذشت یک ماه و نیم هنوز این کار انجام نشده است.

 

در کنار واریزی‌های خرد، از ارزش سهام عدالت نیز کاسته شده و از حدود 21 میلیون تومان به نرخ 14 میلیون تومان رسیده است. موج پشیمانی از فروش سهام عدالت در بین سهامداران به نحوی است که برخی از آنها به دنبال حذف درخواست فروش هستند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
بانک سپه برای من 2900تومان واریز کرده مگر قرار نبود دیگر خرد واریز نکنند با تشکر از شما
تحلیل های برگزیده